Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

07 Maart 2018 | Nederland, Warnsveld

Wauw, wat komt er toch veel kijken bij zo’n reis. Ik wist het natuurlijk nog wel van de vorige keer, maar toch verkijk je je er een beetje op. Zeker omdat ik een nogal drukke agenda heb. Wel leuke dingen allemaal gelukkig. De kledingbeurs is komend weekeind weer, en ook Dance Rhythm komt er weer aan, wat allemaal ook nog wat tijd van me vraagt.

Tussendoor nog even tijd gevonden om heerlijk te kunnen schaatsen! En dan te bedenken dat ik binnen een maand al in Oeganda ben! Afgelopen weken zijn Anita en ik in meerdere locale kranten met een groot artikel gekomen, en we hebben een interview met de Stentor gehad, met een leuke foto erbij. Ook waren we te horen op B-FM. De locale radiozender. Een keer zijn we in de studio geweest, en ik ben ook nog telefonisch geïnterviewd voor een programma dat in de hele Stedendriehoek te horen was. Ik wordt nu regelmatig aangesproken dat mensen me gezien of gehoord hebben. Erg leuk!

We hebben de eerste tulpenverkoop gehad. Wat een succes! De hele dag door kwamen er mensen naar ons kraampje toe, en de tulpenboer bleef maar af en aan rijden! 21 maart hebben we weer een verkoop in de hal van het ziekenhuis, en laten dan ook de gemeenteraadsverkiezingen zijn, met een stembureau in de hal van het ziekenhuis, dus hopelijk hebben we daardoor extra toeloop.

Zondag 18 maart organiseren we een loopevenement voor Oeganda in Linde, bij Vorden. Voor kinderen en volwassenen, hardlopers en wandelaars. Koffie, thee en wafels zijn te koop! Dus kom allemaal genieten van de mooie omgeving!

We zijn nog druk bezig met het aanschrijven van diverse stichtingen en bedrijven voor sponsoring en/of giften, en we krijgen ook van vrienden en bekenden giften. We willen hier nieuwe matrassen en lakens van kopen, en wie weet, als we echt veel ophalen een nieuwe (tweedehands) auto die gebruikt gaat worden om de kleine dorpen te kunnen bereiken voor vaccinatieprojecten en dergelijke.

Als je nog een bijdrage wil doen, dan is dan uiteraard van harte welkom!

Dit kan op IBAN: NL37 KNAB 0257 0097 60 tnv A. Pierik en/of R. Krabben


  • 07 Maart 2018 - 07:13

    Emma Eibrink:

    Heel veel succes met het organiseren.

  • 07 Maart 2018 - 07:41

    Jolanda:

    Alvast heel veel succes met alle voorbereidingen !

  • 07 Maart 2018 - 08:20

    Nel V Oostrum:

    Wat een energie Renee, ik wens jullie veel succes met de voorbereidingen! En ik zal jullie volgen

  • 07 Maart 2018 - 08:24

    Mark:

    Heel succes met de voorbereidingen. Jullie zijn goed bezig

  • 07 Maart 2018 - 08:55

    Ciska Krabben:

    Succes met de aankomende weken nog hier in Nederland.

  • 07 Maart 2018 - 09:33

    Anneke:

    Leuke vooruitzichten allemaal Renee! Rob vertrekt trouwens vanavond alsnog naar Oeganda en gaat natuurlijk beide ziekenhuizen bezoeken.

  • 07 Maart 2018 - 10:20

    Riet:

    Hoezo bezige bij?

  • 07 Maart 2018 - 10:41

    Kim:

    Goed bezig Renee! Heel veel succes!!!

  • 07 Maart 2018 - 11:53

    Rob:

    Ben trots op je!

  • 07 Maart 2018 - 19:01

    Marike Dieperink:

    Hulde ; goed bezig. Ook namens mijn moederke de complimenten.

  • 07 Maart 2018 - 21:48

    John Ditiecher:

    hoi,
    heb je nog wel tijd om gewoon te werken? Jullie zijn wel hee erg goed bezig. Uit mijn Roparun-tijd weet ik hoeveel energie gaat zitten in het organiseren van sponsoractiviteiten. Maar de voldoening is daarna ook groot als het goed gaat. Helaas lukt het niet mee te doen met jullie sponsorloop. Die dag doe ik mee aan een spinningmarathon voor Villa Joep.

  • 10 Maart 2018 - 12:32

    Lida Van Heteren:

    Geweldig al die publicaties, maar wel veel werk allemaal voor je.
    Fijn dat we op deze manier op de hoogte blijven van dit alles.
    Succes en sterkte! Lida

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renée

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 40094

Voorgaande reizen:

03 April 2018 - 29 Mei 2018

Uganda 2018

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Oeganda 2013

26 Februari 2007 - 27 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: