Ik mag weer gaan aftellen! - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu Ik mag weer gaan aftellen! - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu

Ik mag weer gaan aftellen!

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

26 Januari 2018 | Nederland, Zutphen

27 augustus 2013 heb ik mijn laatste blog gepubliceerd op deze site, en zoals jullie zien nu weer.

In oktober 2017 kwam er een mailtje op het werk voorbij dat er weer mensen naar Oeganda mogen gaan! Ik heb me aangemeld, en ben vervolgens de mail helemaal vergeten. Vrijdag 22 december liep ik met een collectebus in m'n handen te blauwbekken bij het Glazen Huis van 3FM in Apeldoorn, toen ik een appje kreeg van Anita, mijn afdelingshoofd: of ik mijn mail gelezen had. Nou nee... onder het genot van een liveoptreden van K3 ben ik er toen achter gekomen dat ik weer naar Oeganda mag gaan! Dit keer naar het andere ziekenhuis van het project!

Nu dus naar Mutolere, en samen met Anita.

Intussen zijn de tickets geboekt, en hebben we de eerste acties weer in gang gezet. We gaan weer tulpen verkopen in de hal van het ziekenhuis op 21 februari en 21 maart, dus kom vooral! Zondag 18 maart gaan we een wandel- hardloop evenement rondom Linde houden, verdere informatie daarover volgt nog. Anita en ik vertrekken na Pasen, samen met William, de man van Anita. Hij gaat een maand mee om ook zijn handen uit de mouwen te steken. Als hij naar huis gaat, komt een andere bekende voor hem in de plaats: papa komt ook een maand z'n handen laten wapperen!

Ik wil jullie door middel van dit blog weer mee nemen in mijn belevenissen, en hoop dat jullie het ook weer met veel plezier willen lezen. Als jullie een bijdrage willen leveren, dat kan! Anita en ik hebben een rekening geopend: NL37 KNAB 0257 0097 60 tnv R. Krabben


  • 26 Januari 2018 - 17:43

    Riet:

    Hoi,
    Heel leuk dat jullie weer gaan. Ik hoop dat het weer heel leerzaam wordt voor jullie en voor iedereen in het ziekenhuis daar. Ook leuk dat William en Rob meegaan.
    Succes met de sponsor actie.
    Groetjes Riet

  • 27 Januari 2018 - 10:43

    Anneke ( De Vos ):

    Leuk dat je weer mag gaan Renee! En Mutolere...zoooo mooi daar....

  • 29 Januari 2018 - 10:03

    Marike:

    Hey, super dat je weer mag gaan. Heel veel plezier en succes daaro!

  • 03 Februari 2018 - 14:57

    Lida Van Heteren:

    spannend allemaal! en leuk dat Rob ook gaat helpen, we zullen hem wel gaan missen in Ruinen, natuurlijk. Dan ben ik de enige Ajacied daar, maar dat overleef ik wel.


  • 07 Maart 2018 - 14:22

    Paul Kok:

    Ha Renee!

    Rob de Vos en ik vliegen vandaag ook weer naar Oeganda. Wij gaan zoals je begrijpt primair naar Nyakibale maar we zijn ook van plan een bezoekje te brengen aan Mutolere. Grappig dat we allebei zo ongeveer na 5 jaar weer na Oeganda trekken! Mocht ik nog indrukken op doen die voor jou van belang zijn dan meld ik dat op deze site!

    Groeten en veel plezier ook in Mutolere

    Groet,

    Paul Kok

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renée

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 444
Totaal aantal bezoekers 40136

Voorgaande reizen:

03 April 2018 - 29 Mei 2018

Uganda 2018

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Oeganda 2013

26 Februari 2007 - 27 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: