de laatste loodjes - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu de laatste loodjes - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu

de laatste loodjes

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

23 Juni 2013 | Nederland, Zutphen

De koffers zijn met moeite dichtgemaakt, mn rugzak puilt uit, kortom klaar voor vertrek…

Afgelopen week was een leuke week. Af en toe al vast wat dingen klaarleggen, en de laatste boodschappen doen.

Donderdag was mijn laatste werkdag. Een heleboel mensen spraken mij aan. Ze hadden in het personeeldblad, de Gelrevue, gelezen dat we maandag zouden vertrekken, en wilde me een goede reis wensen… iemand even naar de operatiekamer brengen was er niet bij, dit duurde meteen langer dan normaal… Erg leuk dat iedereen zo meeleeft!!!

Donderdagmiddag waren we uitgenodigd om bij de directeur een afscheidsdrankje te komen drinken. Een aantal collega’s van Steinie waren er, en uiteraard Steinie ook. Ook voor haar was het de laatste dag werken. Anita, mijn afdelingshoofd, en Thecla een collega, waren er ook bij. Dit was wel even leuk. Ik heb namens de afdeling een erg leuk overlevingspakket gekregen! Dank daarvoor!!!

Diezelfde avond moesten Steinie en ik naar de praktijk van Rob de Vos toe. Daar hadden we een interview en fotoshoot met mensen van de Stentor. Het verhaal zou zaterdag in de krant komen.

En wat een verhaal! Deze is iets groter uitgevallen dan ik verwacht had!

Zaterdag had ik nog een leuk afscheidsfeestje… de jaarlijkse straatbbq bij mn ouders was weer erg gezellig. Zondag de laatste spullen in de koffers mikken, erop zitten om ze dicht te krijgen, met ingehouden adem op de weegschaal staan, en wat denk je…46,5 kg… netjes toch?

Nu maar snel naar bed, want het is morgen vroeg dag! Brr… om 9.00 uur op schiphol, dat is niet leuk op een maandag, maar het is voor een goed doel!!!

Ik laat zo snel mogelijk wat van me horen, maar ik heb nog geen idee hoe de internet verbindingen zijn!

Tot snel!!!

  • 23 Juni 2013 - 23:08

    Mark Kraan:

    Hoi Renée,

    Een hele goede reis en veel plezier!!!

  • 23 Juni 2013 - 23:09

    Riet:

    hoi,

    lekker slapen straks en morgen een goede reis.
    liefs

    Riet

  • 23 Juni 2013 - 23:15

    Menno:

    Veel succes en dat het mag worden wat je ervan verwacht, en vergeet niet er ook van te genieten.

    Grt Menno

  • 23 Juni 2013 - 23:25

    Cindy:

    Een hele fijne reis!! En veel plezier.

    X

  • 24 Juni 2013 - 07:33

    Anita Pierik:

    Een hele goede reis, ontzettend veel plezier en vooral prachtige ervaringen wens ik je ( en Steinie) toe.

  • 24 Juni 2013 - 09:04

    Ronald:

    Nou dames. het gaat eindelijk beginnen, heel veel plezier en maak er een mooie ervaring van.
    Pas goed op jullie zelf en probeer optimaal te genieten SUCCES EN VEEL LIEFS vr gr Ronald

  • 24 Juni 2013 - 14:42

    Marike Dieperink:

    Hé achternicht,

    Heel veel plezier en succes. Maak er wat moois van daar !
    Houdoe,

    Marike

  • 24 Juni 2013 - 15:06

    Wieke Maalderink:

    Heel veel succes daar en ga ook een beetje genieten. Jullie doen prima werk!!
    Inderdaad leuk stukje in de Stentor.

  • 24 Juni 2013 - 23:20

    Monique (van Het Zomerkamp):

    Ha Renee! Het avontuur is begonnen! Ik hoop dat jullie goed zijn aangekomen en de tijd hebben om te acclimatiseren. Dat het maar een goede ervaring mag worden en er ook veel mooie momenten op jullie liggen te wachten. Ik ga je volgen want ik ben benieuwd naar de verhalen. Help, proef, geniet en beleef!

  • 25 Juni 2013 - 15:53

    Cathy:

    hey renee ,ik hoop dat je goed bent aan gekomen en dat we snel wat van je lezen ,want ja ook ik ga je natuurlijk volgen ,,tot ons eerste skype gesprek he ,groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renée

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 40129

Voorgaande reizen:

03 April 2018 - 29 Mei 2018

Uganda 2018

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Oeganda 2013

26 Februari 2007 - 27 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: