Geld uit zakken trommelen - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu Geld uit zakken trommelen - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu

Geld uit zakken trommelen

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

11 April 2013 | Nederland, Zutphen

7 april hebben Steinie en ik met hulp van stichting Mudante een djembéworkshop gehouden. Van tevoren was er in meerdere lokale en regionale kranten aandacht aan besteed, en ook wij hebben zelf onze best gedaan door flyers op te hangen, en flink te spammen via mail en facebook.

Laat het alleen nu de eerste lekkere dag van het jaar blijken te zijn… dat was echt onze pech, want helaas hebben we niet veel bezoekers gehad. We hebben wel een erg leuke middag gehad, en in plaats van 3 workshop rondes van 30 minuten hebben we eigenlijk een heel lange workshop gehouden. We zijn gelukkig net uit de kosten…

De volgende actie laat ook niet lang op zich wachten: volgende week vrijdag is er een groot personeelsfeest. Daar mogen we een grote verloting houden. De directeur van Gelre Zutphen heeft de hoofdprijs beschikbaar gesteld: een PS3 met Fifa 2013. Steinie en ik zijn druk bezig met het regelen van andere leuke prijzen, en dat gaat goed! Winkeliers willen erg fijn meewerken!

Binnen nu en een paar weken wordt er in het personeelsrestaurant een broodje Oeganda verkocht. Van ieder verkocht broodje gaat er een deel naar ons. Ook komen er op meerdere plaatsen in het ziekenhuis en elders in de omgeving collectebussen te staan.

We zijn nog bezig met een actie in mei, maar dat is nog onzeker, dus daarvan hou ik jullie op de hoogte!

En de titel van dit stuk is niet voor niets geld uit zakken trommelen… hierbij dus mijn vraag aan jullie: willen jullie een bijdrage doen?
Deze graag overmaken op rekeningnr 7372029 tnv R. Krabben te Zutphen

Alvast super bedankt!

• 17 April 2013 - 14:06

Cindy:

Ik maak volgende week wat over Renee!

• 18 April 2013 - 15:44

Renée Krabben: