Bijna klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Renée

26 Maart 2018 | Nederland, Zutphen

Zo dat waren nog ff drukke dagen zeg! Veel werken, kledingbeurs, en een zeer geslaagde Dance Rhythm, waar ik 1000 bezoekers heb mogen verwelkomen! Tussendoor heb ik nog in de hal van het ziekenhuis tulpen verkocht: met dank aan jullie hebben we uiteindelijk 135 grote schoven, 305 kleine schoven en bijna 100 losse bossen verkocht!

Het hardloop en wandelevenement was KOUD!!! Helaas daardoor minder deelnemers dan gehoopt, maar wel een erg gezellige dag gehad, met een heel leuke opbrengst. Alle vrijwilligers echt super bedankt dat jullie hebben staan bevriezen op de kruisingen!

In mijn vorige blog benoemde ik al dat we bij meerdere stichtingen aanvragen hebben gedaan. Van de Zutphense Stichting HAND hebben we een zeer leuke bijdrage gekregen! Een andere aanvraag die loopt is bij de Wilde Ganzen. Een aantal van jullie kennen die misschien wel van de televisie. We kregen een uitnodiging om ons project te komen pitchen op het kantoor in Hilversum. Die moesten Anita en ik dus ook nog even in elkaar zetten, tussen alle activiteiten door. Deze week horen we daar meer van, erg spannend, want als het wordt toegewezen, dan krijgen we voor iedere euro die wij binnen halen, €0,50 van hen! We zijn een eind op weg, maar dan komt die auto ook echt heel dichtbij! We hopen dan komende week ook de eindafrekening van de flessenactie van Albert Heijn Vorden te krijgen, en van de verkoop van de broodjes Oeganda en collectebus die bij Vermaat in het ziekenhuis heeft gestaan. Kortom, nog een boel spannende berichten komende tijd!

Komende dagen de laatste spullen in de koffers zien te krijgen, maar dat zal wel lukken, aangezien we er 3 mee mogen nemen, en andere dingen nog regelen, en dan trek ik maandag echt de deur achter me dicht!


  • 27 Maart 2018 - 09:03

    Nel V Oostrum:

    Anita en Renee, het is bijna zover ik wens jullie een productieve en een fijne tijd toe! Goede reis en kom gezond weer! Gr Nel

  • 29 Maart 2018 - 19:45

    Lida :

    Op Renee, ik wens je een hele goede reis natuurlijk en kijk uit naar je reisverslagen.
    Groetjes, Lida

  • 29 Maart 2018 - 22:51

    John Ditiecher:

    hoi Renée,
    Dat Anita en jij daar goede en nuttige dingen zullen doen, zijn wij wel van overtuigd.
    Maar ook hopen we dat jullie er een leuke en fijne tijd zullen hebben. Zeker de eerste maand, want die tweede zal je moeten zien door te komen met Rob. Zet hem flink aan het werk en geen gezeur dat hij een dagje wil uitrusten, doe hij maar in zijn eigen tijd!
    We kijken uit naar de reisverslagen. Blijf gezond en kijk uit met de wilde dieren (en mannen?). :-)
    groeten van Irene en mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renée

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 40135

Voorgaande reizen:

03 April 2018 - 29 Mei 2018

Uganda 2018

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Oeganda 2013

26 Februari 2007 - 27 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: