Time to say goodbye - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu Time to say goodbye - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu

Time to say goodbye

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

16 Juli 2007 | Nederland, Warnsveld

Tja toch een vreemde gewaarwording. Om voor het laatst de school uit te lopen. En om voor het laatst de wandeling naar het station te maken. Dit gebeurde allemaal afgelopen vrijdag, vrijdag de 13e. Dit was voor mij geen ongeluksgetal, want ik kreeg mijn diploma. We moesten ons melden in de centrale hal. Daar kwamen we door de rode loper te volgen die speciaal voor ons was uitgelegd! in de centrale hal kregen we koffie en of thee en een plak cake. Daarna werd iedereen verzocht om naar boven te gaan. Naar de collegezaal waar de diploma-uitreiking plaats zou vinden. Wij moesten nog even op de gang blijven wachten. Nadat we in de juiste volgorde waren gaan staan, mochten we de zaal in, uiteraard onder begeleiding van een applaus. wat ik wel jammer vond was het feit dat ik niet naast Alieke zat. zij is ook geslaagd maaar moest bijna achteraan de rij staan, en ik vrij vooraan.
De middag begon met een praatje van Frans Pol de directeur van de Academie Gezondheidszorg. Dit vond ik leuk, omdat ik via de academieraad veel met hem te maken heb gehad. Daarna was het tijd voor Jeroen Boonstra om ons de eed af te nemen. Toen dit gebeurd was, waren de studieloopbaanbegeleiders aan de beurt. Zij vertelden, al dan niet op ludieke wijze, iets over ons, en daarna mochten wij het diploma ondertekenen.
Op de uitnodiging die we van school gekregen hebben, stond dat we 4 mensen mee mochten nemen. Daar heb ik me uiteraard strikt aan gehouden: papa, mama en Rinze. Ow ja, Opa en Oma Bilderbeek waren er ook… en Kim en Erwin, en Nynke en Carine, kortom die vier heb ik ruimschoots gehaald.
Na afloop konden we nog even borrelen in het café bij ons op school, en afscheid nemen van de docenten. Ik had voor Joke en Cathrien een Indiase sjaal gekocht als dank je wel cadeautje, voor hun begeleiding en ondersteuning de afgelopen jaren. Daar waren ze allebei erg bij mee.
Na afloop ben ik met Kim, Erwin, Nynke, Carine en Paul gaan eten bij de Gelaarsde Kat in Zutphen. Het was erg lekker en gezellig.

Ik heb af en toe nog steeds moeite om het allemaal te bevatten. Ik ben namelijk niet alleen afgestudeerd, ik heb ook een baan! Per 1 september ga ik als verpleegkundige werken bij de thuiszorg in Vorden, in het team waar ik aan het begin van het jaar ook stage heb gelopen. Ze wilden me daar erg graag hebben. Ik ben nu dus druk bezig met het kopen van een auto, want die heb je erg hard nodig.

Het was afgelopen niet alleen tijd om afscheid te nemen van school, klasgenoten en docenten, het is ook tijd om afscheid te nemen van deze site. Dit is het laatste berichtje dat ik op deze site zal plaatsen. Ik heb ruim een jaar lang met veel plezier jullie op de hoogte gehouden van mijn belevenissen, en ik heb ook alleen maar leuke reacties van jullie hierop gehad. Bedankt daarvoor!!!

Goodbye,
Renée

  • 16 Juli 2007 - 11:48

    Marike:

    Hoi Renée,
    Leuk dat ik dan nog even een blik op je site heb geworpen.
    Het zal inderdaad wel even wennen zijn om de schooltijd achter je te laten.
    Maar dat lukt vast !

    Doeg,

    Marike

  • 16 Juli 2007 - 11:49

    Rob:

    Ik zal ze nog gaan missen, die verhalen. Maar nu je zoveel verandert komt dat eigen huis er vast ook wel aan. Kun je dan tbv je ouwe lui misschien een nieuwe reneekrabben.waarbenjij.nu beginnen?

  • 16 Juli 2007 - 12:37

    Riet:

    Dank je wel voor een jaar lang leuke verhaaltjes. en nu op naar de grote mensenwereld. Heel veel geluk en succes. Een heel trotse moeder

  • 16 Juli 2007 - 13:45

    Ariadne:

    Hoi Renée,

    In de eerste plaats natuurlijk heel hartelijk gefeliciteerd met je diploma en heerlijk voor je dat je ook al direct een baan hebt. Ik heb niet zo vaak van me laten horen, maar wel genoten van al je berichten.

    Groetjes, Ariadne

  • 16 Juli 2007 - 14:02

    Renee:

    Beste Renee, Geweldig om zo de foto's te kunnen bekijken. Je hebt zichtbaar genoten en wij met jou. Nogmaals veel dank voor je bijzondere cadeautje. Ik zal het met veel plezier dragen. Mijn wens is dat het goed met je zal blijven gaan en het allerbeste voor de toekomst. Misschien kom ik je nog eens tegen... ergens in de wereld. Hartelijke groet, Joke

  • 16 Juli 2007 - 14:23

    Wieke Maalderink:

    Hallo renee

    Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ga je bij Sensire werken? Of heb ik dat verkeerd. Ik werk nl ook per 1 juni bij Sensire Gorssel in het mobiele nachtteam.
    Veel succes met je nieuwe baan.

    Groetjes Wieke

  • 16 Juli 2007 - 15:24

    Joalycke:

    Nou super hoor renée ik heb aan je gedacht op deze ongeluksdag maar dat was het dus niet voor jouw :) !! Had het je nu al een paar keer gezegd *live* maar: SUPER!!!! Zal je site wel missen maar je kan er nog een keer mee beginnen als je naar Oman gaat met mij :)

  • 16 Juli 2007 - 18:15

    Heleen Hesselink:

    Gefeliciteerd met je diploma. Veel succes met je nieuwe baan.

  • 16 Juli 2007 - 19:00

    Lida Van Heteren:

    nou Renee, van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan... het kan allemaal niet op. Ik wens je - namens Jan ook natuurlijk - heel veel succes met al die nieuwe dingen. Nu ook nog een eigen flatje????
    En... natuurlijk houden wij nog een indiaas etentje tegoed....

    groetjes Lida

  • 17 Juli 2007 - 05:20

    Gera:

    Toffe foto's ik zie je genieten en nu genieten van je baan als verpleegkundige Ik vindt mijn werk ook altijd heel erg leuk, ik hoop dat je net als ik veel uitdaging en inspriratie vindt bij je clienten
    Toi Toi

  • 17 Juli 2007 - 17:31

    Irene Ditiecher:

    Hoi Renée. nogmaals van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie.Fijn dat je ook weet dat je aangenomen bent.Gefeliciteerd ook hiermee! Ik hoop dat je het geweldig zult krijgen. Heb je nu dus alweer vakantie, en je had net vakantie in India achter de rug...
    Ik ge je berichten via deze site wel verschrikkelijk missen, het was echt leuk om zo veel van je te horen. Dank je wel, ook namens John.
    groetjes
    Irene

  • 20 Juli 2007 - 12:00

    Esther Velner:

    HOi Renee,
    van harte gefeliciteerd met je diploma!
    Ook gefeliciteerd met je nieuwe baan!
    Succes met het kopen van je auto!
    Esther

  • 11 Augustus 2007 - 14:09

    Opa Krabben:

    Lieve Renée,
    Je zult begrijpen dat ook ik zo trots
    ben als een Aap met..........
    gefeliciteerd meid.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Warnsveld

Renée

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 40123

Voorgaande reizen:

03 April 2018 - 29 Mei 2018

Uganda 2018

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Oeganda 2013

26 Februari 2007 - 27 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: