een stapje dichterbij! - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu een stapje dichterbij! - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu

een stapje dichterbij!

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

09 Juli 2006 | Nederland, Warnsveld

Hoi allemaal,

Het is alweer even geleden dat ik mijn eerste bericht op deze site had staan. Ik heb hier allemaal leuke reacties op gehad, en dat heeft ervoor gezorgd dat ik nog meer zin in deze stage ga krijgen.

Afgelopen vrijdag, 7 juli 2006, heb ik samen met Alieke de minor "Intercultureel werken" afgerond met een 9,5! dit houdt dus in dat ik aan de eerste eis van school heb voldaan. Zij eisen namelijk dat deze minor met een voldoende moet worden afgerond. Dit hebben we dus gedaan. Ook hebben we wat meer informatie van school gekregen. de datum is nu zo goed als definitief: 26 februari 2007 tot en met 20 mei 2007. Dit is dus iets later dan ik in mijn eerste bericht had staan. Dit heeft te maken met toetsperiodes op school, en andere organisatorische zaken.

Voordat ik naar India ga, ga ik eerst nog stage lopen in Nederland. na veel heen en weer gebel, gemail en gestalk van de stageplanner, heb ik eindelijk een plek gekregen waar ik wel blij mee ben. De bedoeling is dat ik in de tweede periode, dat is de periode voordat ik naar India ga, ga stage lopen bij Sensire in Vorden. Dit is een thuiszorg instelling. hier heb ik wel zin in. Doordat ik nu pas in de tweede periode die stage ga doen, in plaats van in de eerste periode, zoals ik van plan was, moet ik dus nu al eerder mijn onderzoeksplan gaan schijven. dit ga ik dus nu maar de eerste periode doen, en als ik dan ga stage lopen bij de thuiszog, dan heb ik die als het goed is kant en klaar op de plank liggen, en dat is dan ook wel een lekker gevoel.

Ik ga nu mijn spullen pakken voor mijn vakantie, en als ik meer weet over bijvoorbeeld de instelling waar ik in India terecht zal komen, dan horen jullie dat uiteraard van mij.

groeten Renée

  • 09 Juli 2006 - 18:05

    Lisanne:

    hey Renee

    Mooi dat je stageplek hier in Nederland veranderd is joh! Want daar waar je eerst geplaatst was (ik zal geen namen noemen.... ) daar moet je niet terecht komen als 4e jaars-stagiaire!!! Maar gelukkig is het veranderd... Succes in Vorden!!

    Groetjes Lisanne

  • 19 Juli 2006 - 18:58

    Marike:

    Hoi, klinkt goed allemaal.
    Door mijn nieuwe baan (bij het bedrijfsbureau) van de opleiding Personeel en Arbeid krijg ik ook met minoren etc te maken. Is nu nog allemaal acadabra maar dat komt (hopelijk) wel goed !
    Groetjes aan allemaal,

    Je achternicht

  • 21 Augustus 2006 - 20:22

    John D.:

    ha Renée,
    leuk idee deze website. Kan ik je tenminste een beetje in de gaten houden :-) Zet ons dus maar op je verzendlijst of moetne we dat ook al zelf regelen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Warnsveld

Renée

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 40171

Voorgaande reizen:

03 April 2018 - 29 Mei 2018

Uganda 2018

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Oeganda 2013

26 Februari 2007 - 27 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: