Laatste nachtje thuis - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu Laatste nachtje thuis - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu

Laatste nachtje thuis

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

25 Februari 2007 | Nederland, Warnsveld

Tja toch wel raar, je laatste nacht in mn eigen bed. Helemaal omdat ik deze nacht 2 keer heb gehad. Nu hoor ik jullie denken, hoe krijgt die meid dat nu weer voor elkaar? Nou heel simpel: afgelopen weekeind had ik kernteamweekeind van het fnv zomerkamp. Dit zou tot en met zondagmiddag duren. Ik zou dus afgelopen donderdag voor het laatst in mijn eigen bedje slapen… nu waren we echter al zo vroeg klaar op het kamp, dat Henri, met wie ik mee reed, aan mij vroeg hoe ik erover dacht om zaterdag al naar huis te gaan. Uiteraard vond ik dit niet erg. Ik heb naar huis gebeld met de mededeling dat ik dus thuis kwam slapen, kreeg ik te horen dat ik niet welkom was… Rinze en Rob hadden zich namelijk voorbereid op een weekeind zonder Renée. Uiteindelijk vonden ze het toch wel leuk, dat ik nog een nachtje thuis was.

Ik ben nu bezig met de laatste kleine voorbereidingen: lekker douchen, uitgebreid ontbijten, laatste DVD’tjes op de laptop zetten, met behulp van Rinze.

Ik wil iedereen heel hartelijk danken voor de leuke kaartjes, berichtjes op MSN, en telefoontjes die ik heb gehad, om mij een goede reis en veel succes in India toe te wensen.

Op dit moment weet ik het adres waarop ik in India te bereiken ben nog niet, maar zodra ik dat weet, dan horen jullie het.

De komende 3 maanden kunnen jullie mij alleen per e-mail bereiken. Het is te duur om mijn mobiele telefoon te gebruiken.

  • 25 Februari 2007 - 11:56

    Mark En Jannet:

    Hoi Renée,

    Wij wensen je een hele goede tijd in India en kom weer veilig terug.

  • 25 Februari 2007 - 13:13

    Lida Van Heteren:

    hoi Renée,
    je moet maar zo denken, 3 maanden geen gezeur van Rob, Riet en Rinze aan je hoofd over voetbal of zo.... ik wens je een hele fijne, leerzame tijd toe. Ook namens Jan natuurlijk!!!

  • 25 Februari 2007 - 13:42

    Fons Nijkrake:

    Met al die verrekte regen hier lijkt het me een verademing om naar India ete mogen gaan. Nou ja ook daar zullen wel weer keerzijden aan ziten. Renee een heel goede tijd in India en ik blijf je volgen. Ik lees je berichtjes met plezier. Fons

  • 25 Februari 2007 - 14:20

    John Ditiecher:

    Renée, wat een gezeur van Rob en Rinze. De echte reden was natuurlijk dat ze zich gingen bedrinken omdat ze je een paar maanden niet zouden zien en ze bang waren dat je mee ging drinken. Veel plezier! Ook van Irene.

  • 25 Februari 2007 - 18:15

    Els En Harriët:

    Hallo Renée,
    Vanuit het natte Noordwijkerbos wensen wij jou en medestudent Lieke allereerst een goede reis en leerzame stage toe en natuurlijk genieten!
    We blijven je volgen en mailen regelmatig.

    Groetjes collega's Sensire Vorden

  • 26 Februari 2007 - 13:36

    Melissa:

    Hey Renée!

    Heel veel plezier en succes in India! Maak er een leuke tijd van!

    Groet, Melissa

  • 26 Februari 2007 - 16:31

    Lisanne:

    He Renee!

    Had ik nog zo in de planning om je op de een of andere manier een goede reis toe te wensen, ben ik het helemaal vergeten! Echt zo dom maar ja.. Hoop dat je een goede reis hebt gehad dan maar.. ;)

    Heel veel plezier en succes daar, ik ben benieuwd naar je verhalen! Een medestudent van me zit ook in India, lees haar site ook dus kom maar op met al die avonturen! Wat zij allemaal meemaakt.. ;) haha

    Groetjes, ook voor Alieke, Lisanne

  • 26 Februari 2007 - 17:48

    Monique:

    Hey Renee,
    Ik wens je een hele mooie en bijzondere tijd toe in het verre India! Deze stage is toch wel een unieke ervaring en dus geniet er ook van. Het zijn de kleine dingen die het doen! Ben benieuwd naar je belevenissen, maar allereerst hoop ik dat je een goede reis en aankomst hebt gehad. Als ik het goed heb onthouden zit je in Madras.....

  • 27 Februari 2007 - 07:53

    Sija Van Ewijk:

    Hoi Renee, het streepje op de "E"kan ik helaas niet vinden. Als het goed is zit je al hoog en droog in India? Is het ook droog of is het de regentijd?
    Succes e ik ben benieuwd naar je 1e tijd!

  • 27 Februari 2007 - 16:23

    Carine:

    renée!!!! HEEEEEEEEL veel succes in india!! maak er een mooie, leerzame en vooral leuke tijd van!!! zet m op!!

    xx carine

  • 05 Maart 2007 - 09:31

    Beste Renee,:

    Leuk te lezen dat het goed gaat. Ik zal proberen regelmatig iets door te geven over het Saxgebeuren. Spreuk van de week: Geniet van elk cultureel moment...hoe het ook op je afkomt....met vriendelijke groet, Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Warnsveld

Renée

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 563
Totaal aantal bezoekers 40160

Voorgaande reizen:

03 April 2018 - 29 Mei 2018

Uganda 2018

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Oeganda 2013

26 Februari 2007 - 27 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: