De reis is geboekt. - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu De reis is geboekt. - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu

De reis is geboekt.

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

27 September 2006 | Nederland, Warnsveld

Na een lange stilte is er eindelijk weer wat nieuws over mijn avontuur te melden: de reis is geboekt. We vliegen op maandag 26 februari om 07.30 uur vanaf Amsterdam Schiphol via Londen Heathrow naar Chennai. We komen daar dan om 00.50 uur plaatselijke tijd aan. er is een tijdsverschil van 4 tot 5 uur tussen Nederland en India.

Alieke en ik hebben besloten dat we deze kans niet zo maar aan ons voorbij kunnen laten gaan, en hebben daarom besloten om onze stage met 1 week te verlengen, zodat we nog een beetje het land kunnen bekijken. Je kunt tenslotte niet in India geweest zijn, zonder de Taj Mahal gezien te hebben. We willen ook nog een aantal dagen naar Goa. Dit is het vakantie gebied van India. We willen dan nog een paar dagen ter afsluiting in een tig sterren hotel een paar dagen verwend worden. Dit heeft tot gevolg dat de terugreis een hele toer op zich is. We vertrekken op zondag 27 mei (1e pinksterdag) om 07.00 uit Goa, dan vliegen we naar Mumbai (Bombay). Vanuit Mumbai vliegen we dan naar Londen, en vandaaruit naar Amsterdam, waar we dan om ongeveer 22.00 uur Nederlandse tijd aan zullen komen.

Dit is het goede nieuws over mijn stage. Op dit moment weet ik nog steeds niet wat mijn onderzoeksonderwerp wordt, en heb ik daar dus ook nog geen start mee kunnen maken, terwijl 20 november, de start van mijn stage bij de thuiszorg steeds dichter bij komt… iedereen zegt me wel dat alles wel goed komt, maar dat is niet leuk om te horen, want ik wil graag alles van tevoren geregeld hebben. Hier zal ik denk ik in India ook nog wel eens tegenaan lopen…

  • 27 September 2006 - 14:53

    Lisanne:

    Leuk, nu is het echt definitief.. en idd dat extra weekje vakantie is ook niet weg. Ik zeg nu alvast: geniet ervan! haha... Maar natuurlijk spreek ik je ervoor ook zeker nog wel. Groetjes! Lisanne

  • 27 September 2006 - 15:49

    Cindy:

    Vind ik ook! Ook beetje cultureel bezig geweest zijn he ;)
    Het komt steeds dichterbij!

    Groetjes, Cin

  • 27 September 2006 - 18:12

    Inge:

    Wahoeee!, onze eigen globetrotter gaat nu écht op pad! Dit maakt het wel lekker definitief he? En dat onderwerp komt ook wel goed...een beetje druk op de ketel en dan komt 't vanzelf (weet ik uit ervaring, haha!)
    Suc6!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Warnsveld

Renée

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 40118

Voorgaande reizen:

03 April 2018 - 29 Mei 2018

Uganda 2018

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Oeganda 2013

26 Februari 2007 - 27 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: