Weer een andere begeleider - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu Weer een andere begeleider - Reisverslag uit Warnsveld, Nederland van Renée Krabben - WaarBenJij.nu

Weer een andere begeleider

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

10 December 2006 | Nederland, Warnsveld

Jaja, jullie lezen het goed. Ik krijg weer een andere begeleider vanuit school. Joke Blumink die mij tot nu toe heeft begeleid, gaat 4 weken naar Afrika. Gedurende deze tijd zal de begeleiding over genomen gaan worden door Gerard Burger. Deze man heeft veel ervaring met studenten begeleiden in het buitenland. Dus dat is wel prettig.

Alieke en ik hadden nog weer een kleine aanvaring met school afgelopen week. Alieke begint nu met de voorbereidingen op haar onderzoek, en het maken van een onderzoeksopzet. Zij is nu ook ingedeeld bij Joke Blumink om haar te gaan begeleiden. Nu kregen we van Joke een mailtje met de vraag om eens langs te komen, om te praten over ons onderzoek, want zij had het idee dat het niet helemaal eerlijk gaat. Ik ben tenslotte bijna klaar met mijn onderzoeksopzet, en Alieke zou dan helemaal niets meer hoeven te doen. Wij snapten dit niet, en na een aantal mailtjes heen en weer, kwam de aap uit de mouw. Zij had van de coördinator begrepen dat iedereen die naar het buitenland gaat hetzelfde onderzoek zou gaan doen. Dit is niet het geval en Alieke en ik waren al weer aan het steigeren, want zowel Alieke als ik willen ons onderzoek alleen gaan doen.
Wat bleek nu het geval, Yvonne, de coördinator, heeft vorig jaar de studenten begeleid die naar Aruba zijn geweest, en die deden toevallig wel met zijn tweeën hetzelfde onderzoek. Vandaar dat zij in de veronderstelling was dat iedereen die naar hetzelfde land gaan, hetzelfde onderzoek doen. Gelukkig konden we dit dus uit de wereld helpen, en allebei ons eigen onderzoek gaan voorbereiden.

Ik ben nu net 3 weken aan mijn nieuwe stage bezig. Dit is bij de thuiszorg in Vorden, en ik vind het erg leuk. Afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst zelfstandig naar mensen toe geweest, en dit is erg goed gegaan.
Je komt echt overal. Bij erg chique mensen, maar ook bij een boerderij in “the middle of nowhere”. Dit vind ik erg leuk, en het gaat ook goed. Mijn POP (persoonlijk opleidingsplan) was helaas nog niet in een keer goedgekeurd, maar dat zal ook wel loslopen.

  • 10 December 2006 - 19:01

    Cindy:

    Het komt wel erg dichtbij he!!!

  • 10 December 2006 - 19:12

    Renée:

    jazeker, aan de ene kant erg leuk, maar aan de andere kant ook iets te snel: ik moet nog zo vreselijk veel doen...:)

  • 12 December 2006 - 20:20

    Menno:

    Je ziet alles komt op zijn pootjes terecht.
    Als je nog een leuk oogdruppel adres zoekt weet ik nog wel wat voor je.


  • 22 Januari 2007 - 14:33

    Cathrien Jansen:

    en nu naar het buitenland!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Warnsveld

Renée

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 40110

Voorgaande reizen:

03 April 2018 - 29 Mei 2018

Uganda 2018

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Oeganda 2013

26 Februari 2007 - 27 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: